személyi asszisztens állás (01/04/11 14:21:24 UTC)
személyi asszisztens állás Ingatlanfejlesztéssel foglalkozó cég vezetője mellé keresünk személyi asszisztenst. Alábbi követelményeknek megfelelő jelentkezőket várunk. - középfokú végzettség és szakirányú szakképzettség; - gyakorlott PC használat; - nagyfokú dokumentációs, valamint írásbeli és szóbeli kommunikációs készség; - önállóság, kezdeményezőkészség; - pontosság, alaposság, megbízhatóság, lojalitás; - magas fokú rendelkezésre állás, feladathoz alkalmazkodó munkaidő beosztás, többnapos üzleti utazások vállalása. Az asszisztens feladatai: - vezetői programok előkészítése, szervezése, többnapos üzleti utazásokra történő kíséret; - információk, ajánlatok bekérése, elemzése, döntésre előkészítése; - pályázati ügyek, engedélyezési eljárások, beruházások intézése; - ingatlan bérbeadási ügyek ellátása, gondnoki, üzemeltetési feladatok; - iratkezelés, iktatás, postázás, levelezés; - vevőkkel, szállítókkal való kapcsolattartás, ügyek intézése; - az iroda működtetéséhez kapcsolódód beszerzési feladatok, vendéglátás, háziasszonyi teendők. A munkavégzés: - helye: Nyíregyháza, szükség esetén szolgálati elhelyezéssel; - munkaidő: teljes munkaidő, feladathoz alkalmazkodó változó munkaidő beosztás, - Juttatások: alapbér + prémium, költségtérítés, természetbeni juttatások. Jelentkezés fényképes önéletrajzzal: allaskozpont@gmail.com